7.02.2009

Çiğ Köfteyi Sevmeyen Biri

Çiğ köfte sevmeyen birinin ağzından ;

Çiğ köfte sevenlerde vardır sevmeyenlerde. Ben çiğ köfte sevmeyen birisiyim. Çiğ köfteyi sevmediğim için tadına da bakma gereğinde bulunmadım. Televizyonlarda izlediğim itibariyle çiğ köfte hakkında bilgim azda olsa var. İzlediğimiz programlarda çiğ köfte yapımında içine ne bulurlarsa katıyorlar. Ben sağlığıma dikkat eden bir insan olarak çiğ köftenin yapım aşamalarını hijyenik bulmuyorum. Çiğ köftenin aslının doğuda yapıldığını biliyorum. Doğuda çiğ köftenin içine katılan ; insanın bir boşaltım yolu olarak kullandığı ter salgısı katılıyor. Onlar o ter salgısını lezzet olarak katmağa çalışsalar da sonuçta kötü bir durum ortaya çıkıyor. Ve ben sağlığıma ve hijyene önem veren biri olduğum için bu çiğ köfte yapımını onaylamıyorum ve kimseye de yemesini tavsiye etmiyorum. Ben birde çiğ köftenin adını eleştirmek istiyorum. İnsanların genellikle yediği yemeklere bakılırsa hiç biri çiğ değil ve de çiğ yenilen yemekler insanların sağlığını olumsuz etkiliyor. Ve ÇİĞ köfte ismini duyunca zaten sevmem ama sevsem de yemek istemem. Çünkü sadece ben çiğ köfteye değil çiğ olan yemekleri sevmiyorum. Hadi adını geçtik diyelim . Peki bu kokusu ne olacak ?? . Burnumuzu tıkayarak yiyecek halimiz yok herhalde. Güzel koksun diye parfüm mü sıkacağız??. Yani kısacası ben bir çiğ köfte düşmanıyım , hiç sevmiyorum. O köfteleri löp löp yiyenlere de hayret ediyorum.


Naciye KARABASAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çiğ Köfte İle İlgili Her Şeyin Bulunduğu Site